Morgan's Shaving Cream

Krem do golenia z aloesem
59 zł
Produkt dostępny, doręczymy w środę 16. 7. Obowiązuje w przypadku płatności kartą online lub za pobraniem przy wyborze wysyłki kurierem. W przypadku przelewu bankowego odsyłamy zamówienie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Darmowa dostawa powyżej 250 zł Darmowa dostawa powyżej 250 zł
Dostawa już drugiego dnia Dostawa już drugiego dnia
90 dni na zwrot 90 dni na zwrot
Opis produktu

Krem do golenia od znanego angielskiego producenta pomad Morgan's. Ma świetną formułę, co w praktyce oznacza, że z jego pomocą gładko się ogolisz i będziesz mieć skórę jak pupa niemowlęcia. 

Do czego jest dobry?

Krem to najprostszy sposób na naprawdę komfortowe golenie. Można wyrobić z nim gęstą pianę, po prostu nakładając go na twarz, ale jeśli wolisz klasyczne metody, możesz wybrać również tradycyjną metodę z pędzlem do golenia. Dokładnie nawilża skórę, otwiera pory i przygotowuje ją do golenia.

Dlaczego to działa?

Zawiera aloes i kiełki pszenicy - bogate w witaminę E. W połączeniu z gliceryną zapewnia niezwykle przyjemne doznania podczas golenia.

Jak stosować?

Umyj twarz letnią wodą i pozostaw tak jak jest. Zwilż pędzel do golenia, rozprowadź pianę i nałóż ją na twarz. Ogol się. Kiwnij głową z uznaniem.

Wyprodukowano w Anglii. 

Ocena
+ Dodaj ocenę
Skład

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Cetearyl Ethylhexanoate, Triticum Vulgare (Wheatgerm) Oil, PEG-20 Stearate, Parfum, Isopropyl Myristate, PVP, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Limonene, Benzyl Alcohol, BHT, Citric Acid, Potassium Sorbate, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.

O marce

Morgan's zaczynał w 1873r. jako jako domowa firma. Pierwsze szampony i pomady powstawały u Roberta Morgana w kuchni a całą dystrybucją zajmował się osobiście. Od tego czasu sporo się zmieniło. Morgan's już dawno opuściło domową kuchnię i sprzedawane jest nie tylko w najdroższych londyńskich salonach, ale w ponad 50 krajach na całym świecie. Oferta nie składa się już z samych pomad i szamponów. Na szczęście brytyjska jakość pozostała.