Tak, oczywiście. Możesz zwrócić towar do nas bezpłatnie i bezproblemowo, wystarczy wypełnić formularz na stronie Zwrot.
Wyślij do nas e-mail. Jeśli zamówienie zostało już opłacone przelewem bankowym lub kartą kredytową, prosimy o przesłanie numeru konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, najprościej jest nie robić nic, tzn. nie odbierać go. Następnie paczka zostanie zwrócona do nas, a my dokonamy odpowiedniego zwrotu pieniędzy.
Wyślij nam e-mail. Ale zdecydowanie nie wahaj się, zarówno nasz magazyn, jak i przewoźnicy, z którymi współpracujemy, są szybcy jak błyskawica.
Tak, jeśli tworzysz zamówienie w standardowym (nie anonimowym) trybie przeglądarki, lub jeśli masz u nas konto i dodajesz towary do koszyka po zalogowaniu, wybrane przez Ciebie produkty pozostaną w koszyku, nawet jeśli nie zrealizujesz zamówienia.
Niestety nie, nasz system nie pozwala na łączenie kodów rabatowych.
Włącz proszę powiadomienia o dostępności produktu, dzięki którego dostaniesz informację natychmiast po uzupełnieniu towaru.
Dotyczy to prawdopodobnie przedmiotu z limitowanej kolekcji sezonowej, której nie będziemy już więcej oferować.
Możesz utworzyć zamówienie z innym adresem dostawy i adresem rozliczeniowym. Dodatkowo, jeśli jako adres dostawy wpiszesz swój adres e-mail, odbiorca nie będzie o niczym wiedział - fakturę również wysyłamy elektronicznie, nie dołączamy jej do przesyłki.
Niestety, nie oferujemy specjalnego pakowania prezentów, ze względu na ilość zamówień nie jest to w zakresie naszych możliwości.
To bardzo proste - formularz rejestracyjny znajdziesz na dole naszej strony.
Nie, na już przecenione artykuły nie obowiązują dalsze oferty promocyjne.
Nie zależy nam na ustawowych 14 dniach, ponieważ często jest to niemożliwe do wykonania. Możesz zwrócić nam swój towar w ciągu 90 dni od daty dostarczenia zamówienia.
Całkowicie szczerze: system księgowy robi w tej kwestii różne wybryki, nie zgadza się to później ze stanem magazynu i jakiś inny klient mógłby się o to złościć. Pieniądze wyślemy Ci jednak niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, abyś mógł zamówić to, na co w przeciwnym razie byś go wymienił.
Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj możesz wpisać numer zamówienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Następnie odeślij przesyłkę na podany adres. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. Wówczas prosimy o zamówienie odpowiedniego rozmiaru lub towaru poprzez nowe zamówienie.
Pieniądze za przesyłkę wyślemy na podany nr konta wraz pieniędzmi za zwrócony towar. Wystarczy, jeśli wyślesz nam potwierdzenie nadania i kod SWIFT.
Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj możesz wpisać numer zamówienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Następnie odeślij przesyłkę na podany adres. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.
Zwrócone zamówienia realizujemy raz w tygodniu. Pieniądze wysyłamy z powrotem tego samego dnia, w którym rozpatrujemy zwrot. W połączeniu z czasem wysyłki z powrotem do nas, możemy to zrobić w ciągu tygodnia, do maksymalnie 10 dni.
Jeśli zamówiony towar jest dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia i nie czekamy na płatność przelewem, wyślemy go następnego dnia roboczego. Jasne, u nas też może się coś nie udać, ale to musiałby być naprawdę duży wyjątek. Na terenie Polski wszystkie firmy przewozowe, z którymi współpracujemy, dostarczają przesyłki zazwyczaj do dwóch dni roboczych po ich wysłaniu.
Wszystkie informacje o możliwościach dostawy i płatności znajdziesz na stronie Dostawa i płatność.
Tak, po prostu daj nam znać, najlepiej z wyraźną adnotacją do zamówienia, kiedy chcesz, aby towar został wysłany.
Na wszystkie zamówienia o łącznej wartości ponad 250 zł zapewniamy bezpłatną wysyłkę.
Jeśli zamówiony towar znajduje się w magazynie, wyślemy go następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.
Za zamówienie w sklepie internetowym można zapłacić przelewem, kartą kredytową (w tym Apple Pay) lub za pobraniem. Zamówienia mogą być opłacane kartą kredytową.
Kod rabatowy możesz wprowadzić w koszyku podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. W przypadku ofert specjalnych i promocji, zawsze staramy się wyraźnie określić ich ważność.
Jeśli nie udało Ci się dokonać płatności kartą przy pierwszej próbie, wysłaliśmy Ci link, abyś spróbował ponownie. Jeśli tym razem się nie uda, nie martw się, są jeszcze inne opcje. W tym samym e-mailu znajdziesz również instrukcje dotyczące płatności przelewem bankowym. Jeśli i ta opcja Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami, a my zmienimy metodę płatności - na przykład na starą, dobrą płatność za pobraniem.
Najprostszym sposobem jest wysłanie do Ciebie e-maila następnego dnia roboczego z potwierdzeniem wysłania towaru.
Nie, obecnie nie oferujemy tej opcji.
Wymiary podane w tabelach rozmiarów są zazwyczaj wymiarami odzieży, a nie sylwetki. Dlatego, jeśli chcesz kupić na przykład kurtkęm trzeba wziąć pod uwagę dodatkowe warstwy dla idealnego wyboru.
Wyjątkiem są tabele rozmiarów koszul, gdzie są to wymiary sylwetki. Jeśli chodzi o wymiary sylwetki w innych przypadkach staramy się to wyraźnie zaznaczyć w tabeli.
Nie, nie specjalizujemy się w koszulach szytych na miarę. Jednak tkaniny, z których wykonujemy nasze koszule dopasowane John & Paul fit mogą się śmiało równać z tymi, które wykorzystywane są do produkcji koszul szytych na miarę.
Zawsze kieruj się informacjami zawartymi na metce lub w opisie odzieży.
Zacznij od swojego normalnego rozmiaru i skoryguj go, korzystając z informacji, które znajdziesz w opisie produktu - jeśli wybrane przez Ciebie buty mają jakąś nietypową numerację, zamieszczamy tę informację w opisie. A jeśli przypadkowo pomylisz się za pierwszym razem, nie ma problemu, możesz zwrócić buty i zamówić właściwy rozmiar.
Tak, standardowo oferujemy próbki. Aby zamówić, kliknij na szczegóły produktu i wybierz wariant próbki, zwykle 1-2 ml.
Wyślij e-mail. Przygotuj numer zamówienia, abyśmy mogli zweryfikować, czy był to rzeczywiście zakup u nas. Następnie ocenimy reklamację i w razie potrzeby wyślemy Ci nową śrubę.
Jeśli nie chodzi o reklamację (lub jeśli nie chodzi o zakupiony u nas brelok), śrubę można zamówić u nas indywidualnie za 290 CZK. Również w tym przypadku prosimy o kontakt.
Niestety nie jesteśmy w stanie dokładnie określić, gdyż jest to bardzo indywidualne w zależności od okresu, w którym kończą się nam koszule i wielu innych czynników. Zawsze jednak możesz ustawić powiadomienie o pojawieniu się zapasów.
Zazwyczaj tak, choć prawdopodobnie nie będzie to możliwe przy naszej standardowej dostawie błyskawicznej. Ale jeśli możesz wytrzymać do następnej dostawy, skontaktuj się z nami, a na pewno coś wymyślimy.
Wszystkie informacje na temat opcji naprawy i odnawiania obuwia ramowego znajdziesz na stronie Najczęstsze pytania o rekonstrukcje butów.
Niestety, nie w tej chwili.
Tak, naszym głównym celem jest wyposażenie każdego mężczyzny od stóp do głów, od ubrania po kosmetyki. Od czasu do czasu można jednak znaleźć również limitowane wersje damskie niektórych produktów, jak np. breloki Orbitkey.
Na większość artykułów udzielamy standardowej dwuletniej gwarancji. W przypadku niektórych producentów, takich jak australijska marka Bellroy, okres ten jest wydłużony do trzech lat.
Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Wpisz tutaj swój numer zamówienia, e-mail kontaktowy i inne dane. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.
Nie, nie wymagamy oryginalnego opakowania w przypadku reklamacji.
Zapakuj towar prosto, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu, np. nie składaj słomkowego kapelusza, ale włóż go do dużego pudła, a w przypadku towarów delikatnych użyj odpowiedniego materiału mocującego w opakowaniu - dobrze nadadzą się na przykład stare gazety.
Tak szybko jak to możliwe. Jeśli rozwiązaniem reklamacji jest zwrot pieniędzy, rozpatrzymy ją w ciągu maksymalnie jednego tygodnia. Jeśli jest to naprawa, poinformujemy Cię o jej szybkości. Zawsze jednak będziemy przestrzegać ustawowego terminu 30 dni.
Jeśli jest to już widoczne, np. na skutek uszkodzenia pudełka, nie przyjmuj przesyłki od przewoźnika, tylko skontaktuj się z nami. Dokonamy ustaleń z przewoźnikami i w międzyczasie wyślemy do Ciebie nową paczkę. Jeśli znajdziesz wadę po rozpakowaniu, napisz do nas, rozwiążemy wszystko natychmiast i ku zadowoleniu wszystkich!
Jeśli odeślesz paczkę za pośrednictwem naszego formularza w dziale Zwrot, a my następnie wskażemy, że towar dotarł, potwierdzimy to automatycznym e-mailem i wszystko będzie w porządku, możesz liczyć na to, że wyślemy pieniądze jeszcze tego samego dnia. Ogólnie rzecz biorąc, staramy się przetwarzać zwrócone paczki w ciągu jednego tygodnia - i to włącznie z wysyłką do nas.
Napisz do nas, chętnie pomożemy.