Tak, oczywi艣cie. Mo偶esz zwr贸ci膰 towar do nas bezp艂atnie i bezproblemowo, wystarczy wype艂ni膰 formularz na stronie Zwrot.
Wy艣lij do nas e-mail. Je艣li zam贸wienie zosta艂o ju偶 op艂acone przelewem bankowym lub kart膮 kredytow膮, prosimy o przes艂anie numeru konta, na kt贸re maj膮 zosta膰 zwr贸cone pieni膮dze. Je艣li zam贸wienie zosta艂o ju偶 wys艂ane, najpro艣ciej jest nie robi膰 nic, tzn. nie odbiera膰 go. Nast臋pnie paczka zostanie zwr贸cona do nas, a my dokonamy odpowiedniego zwrotu pieni臋dzy.
Wy艣lij nam e-mail. Ale zdecydowanie nie wahaj si臋, zar贸wno nasz magazyn, jak i przewo藕nicy, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy, s膮 szybcy jak b艂yskawica.
Tak, je艣li tworzysz zam贸wienie w standardowym (nie anonimowym) trybie przegl膮darki, lub je艣li masz u nas konto i dodajesz towary do koszyka po zalogowaniu, wybrane przez Ciebie produkty pozostan膮 w koszyku, nawet je艣li nie zrealizujesz zam贸wienia.
Niestety nie, nasz system nie pozwala na 艂膮czenie kod贸w rabatowych.
W艂膮cz prosz臋 powiadomienia o dost臋pno艣ci produktu, dzi臋ki kt贸rego dostaniesz informacj臋 natychmiast po uzupe艂nieniu towaru.
Dotyczy to prawdopodobnie przedmiotu z limitowanej kolekcji sezonowej, kt贸rej nie b臋dziemy ju偶 wi臋cej oferowa膰.
Mo偶esz utworzy膰 zam贸wienie z innym adresem dostawy i adresem rozliczeniowym. Dodatkowo, je艣li jako adres dostawy wpiszesz sw贸j adres e-mail, odbiorca nie b臋dzie o niczym wiedzia艂 - faktur臋 r贸wnie偶 wysy艂amy elektronicznie, nie do艂膮czamy jej do przesy艂ki.
Niestety, nie oferujemy specjalnego pakowania prezent贸w, ze wzgl臋du na ilo艣膰 zam贸wie艅 nie jest to w zakresie naszych mo偶liwo艣ci.
To bardzo proste - formularz rejestracyjny znajdziesz na dole naszej strony.
Nie, na ju偶 przecenione artyku艂y nie obowi膮zuj膮 dalsze oferty promocyjne.
Nie zale偶y nam na ustawowych 14 dniach, poniewa偶 cz臋sto jest to niemo偶liwe do wykonania. Mo偶esz zwr贸ci膰 nam sw贸j towar w ci膮gu 90 dni od daty dostarczenia zam贸wienia.
Ca艂kowicie szczerze: system ksi臋gowy robi w tej kwestii r贸偶ne wybryki, nie zgadza si臋 to p贸藕niej ze stanem magazynu i jaki艣 inny klient m贸g艂by si臋 o to z艂o艣ci膰. Pieni膮dze wy艣lemy Ci jednak niezw艂ocznie po otrzymaniu zwr贸conego towaru, aby艣 m贸g艂 zam贸wi膰 to, na co w przeciwnym razie by艣 go wymieni艂.
Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj mo偶esz wpisa膰 numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na kt贸re chcesz otrzyma膰 zwrot pieni臋dzy. Nast臋pnie ode艣lij przesy艂k臋 na podany adres. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. W贸wczas prosimy o zam贸wienie odpowiedniego rozmiaru lub towaru poprzez nowe zam贸wienie.
Pieni膮dze za przesy艂k臋 wy艣lemy na podany nr konta wraz pieni臋dzmi za zwr贸cony towar. Wystarczy, je艣li wy艣lesz nam potwierdzenie nadania i kod SWIFT.
Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj mo偶esz wpisa膰 numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na kt贸re chcesz otrzyma膰 zwrot pieni臋dzy. Nast臋pnie ode艣lij przesy艂k臋 na podany adres. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.
Zwr贸cone zam贸wienia realizujemy raz w tygodniu. Pieni膮dze wysy艂amy z powrotem tego samego dnia, w kt贸rym rozpatrujemy zwrot. W po艂膮czeniu z czasem wysy艂ki z powrotem do nas, mo偶emy to zrobi膰 w ci膮gu tygodnia, do maksymalnie 10 dni.
Je艣li zam贸wiony towar jest dost臋pny w magazynie w momencie sk艂adania zam贸wienia i nie czekamy na p艂atno艣膰 przelewem, wy艣lemy go nast臋pnego dnia roboczego. Jasne, u nas te偶 mo偶e si臋 co艣 nie uda膰, ale to musia艂by by膰 naprawd臋 du偶y wyj膮tek. Na terenie Polski wszystkie firmy przewozowe, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy, dostarczaj膮 przesy艂ki zazwyczaj do dw贸ch dni roboczych po ich wys艂aniu.
Wszystkie informacje o mo偶liwo艣ciach dostawy i p艂atno艣ci znajdziesz na stronie Dostawa i p艂atno艣膰.
Tak, po prostu daj nam zna膰, najlepiej z wyra藕n膮 adnotacj膮 do zam贸wienia, kiedy chcesz, aby towar zosta艂 wys艂any.
Na wszystkie zam贸wienia o 艂膮cznej warto艣ci ponad 150 z艂 zapewniamy bezp艂atn膮 wysy艂k臋.
Je艣li zam贸wiony towar znajduje si臋 w magazynie, wy艣lemy go nast臋pnego dnia roboczego po zaksi臋gowaniu wp艂aty.
Za zam贸wienie w sklepie internetowym mo偶na zap艂aci膰 przelewem, kart膮 kredytow膮 (w tym Apple Pay) lub za pobraniem. Zam贸wienia mog膮 by膰 op艂acane kart膮 kredytow膮.
Kod rabatowy mo偶esz wprowadzi膰 w koszyku podczas sk艂adania zam贸wienia w sklepie internetowym. W przypadku ofert specjalnych i promocji, zawsze staramy si臋 wyra藕nie okre艣li膰 ich wa偶no艣膰.
Je艣li nie uda艂o Ci si臋 dokona膰 p艂atno艣ci kart膮 przy pierwszej pr贸bie, wys艂ali艣my Ci link, aby艣 spr贸bowa艂 ponownie. Je艣li tym razem si臋 nie uda, nie martw si臋, s膮 jeszcze inne opcje. W tym samym e-mailu znajdziesz r贸wnie偶 instrukcje dotycz膮ce p艂atno艣ci przelewem bankowym. Je艣li i ta opcja Ci nie odpowiada, skontaktuj si臋 z nami, a my zmienimy metod臋 p艂atno艣ci - na przyk艂ad na star膮, dobr膮 p艂atno艣膰 za pobraniem.
Najprostszym sposobem jest wys艂anie do Ciebie e-maila nast臋pnego dnia roboczego z potwierdzeniem wys艂ania towaru.
Nie, obecnie nie oferujemy tej opcji.
Wymiary podane w tabelach rozmiar贸w s膮 zazwyczaj wymiarami odzie偶y, a nie sylwetki. Dlatego, je艣li chcesz kupi膰 na przyk艂ad kurtk臋m trzeba wzi膮膰 pod uwag臋 dodatkowe warstwy dla idealnego wyboru.
Wyj膮tkiem s膮 tabele rozmiar贸w koszul, gdzie s膮 to wymiary sylwetki. Je艣li chodzi o wymiary sylwetki w innych przypadkach staramy si臋 to wyra藕nie zaznaczy膰 w tabeli.
Nie, nie specjalizujemy si臋 w koszulach szytych na miar臋. Jednak tkaniny, z kt贸rych wykonujemy nasze koszule dopasowane John & Paul fit mog膮 si臋 艣mia艂o r贸wna膰 z tymi, kt贸re wykorzystywane s膮 do produkcji koszul szytych na miar臋.
Zawsze kieruj si臋 informacjami zawartymi na metce lub w opisie odzie偶y.
Zacznij od swojego normalnego rozmiaru i skoryguj go, korzystaj膮c z informacji, kt贸re znajdziesz w opisie produktu - je艣li wybrane przez Ciebie buty maj膮 jak膮艣 nietypow膮 numeracj臋, zamieszczamy t臋 informacj臋 w opisie. A je艣li przypadkowo pomylisz si臋 za pierwszym razem, nie ma problemu, mo偶esz zwr贸ci膰 buty i zam贸wi膰 w艂a艣ciwy rozmiar.
Tak, standardowo oferujemy pr贸bki. Aby zam贸wi膰, kliknij na szczeg贸艂y produktu i wybierz wariant pr贸bki, zwykle 1-2 ml.
Wy艣lij e-mail. Przygotuj numer zam贸wienia, aby艣my mogli zweryfikowa膰, czy by艂 to rzeczywi艣cie zakup u nas. Nast臋pnie ocenimy reklamacj臋 i w razie potrzeby wy艣lemy Ci now膮 艣rub臋.
Je艣li nie chodzi o reklamacj臋 (lub je艣li nie chodzi o zakupiony u nas brelok), 艣rub臋 mo偶na zam贸wi膰 u nas indywidualnie za 290 CZK. R贸wnie偶 w tym przypadku prosimy o kontakt.
Niestety nie jeste艣my w stanie dok艂adnie okre艣li膰, gdy偶 jest to bardzo indywidualne w zale偶no艣ci od okresu, w kt贸rym ko艅cz膮 si臋 nam koszule i wielu innych czynnik贸w. Zawsze jednak mo偶esz ustawi膰 powiadomienie o pojawieniu si臋 zapas贸w.
Zazwyczaj tak, cho膰 prawdopodobnie nie b臋dzie to mo偶liwe przy naszej standardowej dostawie b艂yskawicznej. Ale je艣li mo偶esz wytrzyma膰 do nast臋pnej dostawy, skontaktuj si臋 z nami, a na pewno co艣 wymy艣limy.
Wszystkie informacje na temat opcji naprawy i odnawiania obuwia ramowego znajdziesz na stronie Najcz臋stsze pytania o rekonstrukcje but贸w.
Niestety, nie w tej chwili.
Tak, naszym g艂贸wnym celem jest wyposa偶enie ka偶dego m臋偶czyzny od st贸p do g艂贸w, od ubrania po kosmetyki. Od czasu do czasu mo偶na jednak znale藕膰 r贸wnie偶 limitowane wersje damskie niekt贸rych produkt贸w, jak np. breloki Orbitkey.
Na wi臋kszo艣膰 artyku艂贸w udzielamy standardowej dwuletniej gwarancji. W przypadku niekt贸rych producent贸w, takich jak australijska marka Bellroy, okres ten jest wyd艂u偶ony do trzech lat.
Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Wpisz tutaj sw贸j numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy i inne dane. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.
Nie, nie wymagamy oryginalnego opakowania w przypadku reklamacji.
Zapakuj towar prosto, aby nie uleg艂 zniszczeniu podczas transportu, np. nie sk艂adaj s艂omkowego kapelusza, ale w艂贸偶 go do du偶ego pud艂a, a w przypadku towar贸w delikatnych u偶yj odpowiedniego materia艂u mocuj膮cego w opakowaniu - dobrze nadadz膮 si臋 na przyk艂ad stare gazety.
Tak szybko jak to mo偶liwe. Je艣li rozwi膮zaniem reklamacji jest zwrot pieni臋dzy, rozpatrzymy j膮 w ci膮gu maksymalnie jednego tygodnia. Je艣li jest to naprawa, poinformujemy Ci臋 o jej szybko艣ci. Zawsze jednak b臋dziemy przestrzega膰 ustawowego terminu 30 dni.
Je艣li jest to ju偶 widoczne, np. na skutek uszkodzenia pude艂ka, nie przyjmuj przesy艂ki od przewo藕nika, tylko skontaktuj si臋 z nami. Dokonamy ustale艅 z przewo藕nikami i w mi臋dzyczasie wy艣lemy do Ciebie now膮 paczk臋. Je艣li znajdziesz wad臋 po rozpakowaniu, napisz do nas, rozwi膮偶emy wszystko natychmiast i ku zadowoleniu wszystkich!
Je艣li ode艣lesz paczk臋 za po艣rednictwem naszego formularza w dziale Zwrot, a my nast臋pnie wska偶emy, 偶e towar dotar艂, potwierdzimy to automatycznym e-mailem i wszystko b臋dzie w porz膮dku, mo偶esz liczy膰 na to, 偶e wy艣lemy pieni膮dze jeszcze tego samego dnia. Og贸lnie rzecz bior膮c, staramy si臋 przetwarza膰 zwr贸cone paczki w ci膮gu jednego tygodnia - i to w艂膮cznie z wysy艂k膮 do nas.
Napisz do nas, ch臋tnie pomo偶emy.