Częste pytania

Czy mogé zamówić do domu więcej rozmiarów/modeli, spośród których będę wybierać?

Tak, oczywiście. Możesz zwrócić towar do nas bezpłatnie i bezproblemowo, wystarczy wypełnić formularz na stronie Zwrot.

Potrzebuję anulować moje zamówienie, jak mogę to zrobić?

Wyślij do nas e-mail. Jeśli zamówienie zostało już opłacone przelewem bankowym lub kartą kredytową, prosimy o przesłanie numeru konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, najprościej jest nie robić nic, tzn. nie odbierać go. Następnie paczka zostanie zwrócona do nas, a my dokonamy odpowiedniego zwrotu pieniędzy.

Wysłałem już zamówienie, ale potrzebuję wprowadzić w nim kilka zmian. Jak mam to zrobić?

Wyślij nam e-mail. Ale zdecydowanie nie wahaj się, zarówno nasz magazyn, jak i przewoźnicy, z którymi współpracujemy, są szybcy jak błyskawica.


Czy mogę zapisać moje zamówienie (koszyk) i wrócić do niego później?

Tak, jeśli tworzysz zamówienie w standardowym (nie anonimowym) trybie przeglądarki, lub jeśli masz u nas konto i dodajesz towary do koszyka po zalogowaniu, wybrane przez Ciebie produkty pozostaną w koszyku, nawet jeśli nie zrealizujesz zamówienia.


Mam kilka kodów rabatowych, czy mogę użyć ich obu?

Niestety nie, nasz system nie pozwala na łączenie kodów rabatowych.

Wybrana przeze mnie pozycja jest niedostępna i nie można jej dodać do koszyka, czy mogę ją jeszcze zamówić?

Włącz proszę powiadomienia o dostępności produktu, dzięki którego dostaniesz informację natychmiast po uzupełnieniu towaru.


W przypadku niektórych przedmiotów nie mogę włączyć powiadomienia o rozmiarze, który normalnie noszę. Dlaczego?

Dotyczy to prawdopodobnie przedmiotu z limitowanej kolekcji sezonowej, której nie będziemy już więcej oferować. 


Czy mogę wysłać zamówienie do kogoś jako prezent? Co muszę zrobić? Czy oferujecie opakowania prezentowe?

Możesz utworzyć zamówienie z innym adresem dostawy i adresem rozliczeniowym. Dodatkowo, jeśli jako adres dostawy wpiszesz swój adres e-mail, odbiorca nie będzie o niczym wiedział - fakturę również wysyłamy elektronicznie, nie dołączamy jej do przesyłki. 

Niestety, nie oferujemy specjalnego pakowania prezentów, ze względu na ilość zamówień nie jest to w zakresie naszych możliwości.

Jak mogę zapisać się do newslettera?

To bardzo proste - formularz rejestracyjny znajdziesz na dole naszej strony.

Czy rabaty dotyczą towarów już przecenionych?

Nie, na już przecenione artykuły nie obowiązują dalsze oferty promocyjne.

Do kiedy mogę zwrócić towar?

Nie zależy nam na ustawowych 14 dniach, ponieważ często jest to niemożliwe do wykonania. Możesz zwrócić nam swój towar w ciągu 90 dni od daty dostarczenia zamówienia.


Dlaczego nie mogę wymienić towaru?

Całkowicie szczerze: system księgowy robi w tej kwestii różne wybryki, nie zgadza się to później ze stanem magazynu i jakiś inny klient mógłby się o to złościć. Pieniądze wyślemy Ci jednak niezwłocznie po otrzymaniu zwróconego towaru, abyś mógł zamówić to, na co w przeciwnym razie byś go wymienił.


Jak mam zatem postępować, jeśli chcę tylko inny rozmiar/inny przedmiot?

Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj możesz wpisać numer zamówienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Następnie odeślij przesyłkę na podany adres. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. Wówczas prosimy o zamówienie odpowiedniego rozmiaru lub towaru poprzez nowe zamówienie.

Czy muszę zapłacić za przesyłkę, gdy zwracam towar?

Pieniądze za przesyłkę wyślemy na podany nr konta wraz pieniędzmi za zwrócony towar. Wystarczy, jeśli wyślesz nam potwierdzenie nadania i kod SWIFT.

Z jakiegoś powodu przedmiot mi nie odpowiada i muszę go zwrócić. Jak powinienem postąpić?

Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj możesz wpisać numer zamówienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Następnie odeślij przesyłkę na podany adres. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. 

Jak długo potrwa przetwarzanie zwrotu na waszej stronie? Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrócone zamówienia realizujemy raz w tygodniu. Pieniądze wysyłamy z powrotem tego samego dnia, w którym rozpatrujemy zwrot. W połączeniu z czasem wysyłki z powrotem do nas, możemy to zrobić w ciągu tygodnia, do maksymalnie 10 dni.

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Jeśli zamówiony towar jest dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia i nie czekamy na płatność przelewem, wyślemy go następnego dnia roboczego. Jasne, u nas też może się coś nie udać, ale to musiałby być naprawdę duży wyjątek. Na terenie Polski wszystkie firmy przewozowe, z którymi współpracujemy, dostarczają przesyłki zazwyczaj do dwóch dni roboczych po ich wysłaniu.


Ile kosztuje u was przesyłka?

Wszystkie informacje o możliwościach dostawy i płatności znajdziesz na stronie Dostawa i płatność.

Czy mogę przesunąć wysyłkę mojego zamówienia o kilka dni, aby odpowiadał mi termin doręczenia?

Tak, po prostu daj nam znać, najlepiej z wyraźną adnotacją do zamówienia, kiedy chcesz, aby towar został wysłany. 


Jak uzyskam darmową dostawę?

Na wszystkie zamówienia o łącznej wartości ponad 250 zł zapewniamy bezpłatną wysyłkę. 


Jak długo będzie trwała wysyłka zamówienia po dokonaniu płatności?

Jeśli zamówiony towar znajduje się w magazynie, wyślemy go następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. 

Jakie metody płatności są dostępne?

Za zamówienie w sklepie internetowym można zapłacić przelewem, kartą kredytową (w tym Apple Pay) lub za pobraniem. Zamówienia mogą być opłacane kartą kredytową. 


Jak zrealizować kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz wprowadzić w koszyku podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. W przypadku ofert specjalnych i promocji, zawsze staramy się wyraźnie określić ich ważność. 

Nie udało mi się zapłacić za moje zamówienie kartą kredytową. Jak powinienem teraz postąpić?

Jeśli nie udało Ci się dokonać płatności kartą przy pierwszej próbie, wysłaliśmy Ci link, abyś spróbował ponownie. Jeśli tym razem się nie uda, nie martw się, są jeszcze inne opcje. W tym samym e-mailu znajdziesz również instrukcje dotyczące płatności przelewem bankowym. Jeśli i ta opcja Ci nie odpowiada, skontaktuj się z nami, a my zmienimy metodę płatności - na przykład na starą, dobrą płatność za pobraniem.

Skąd będę wiedzieć, że mój przelew lub płatność kartą zostały zaakceptowane?

Najprostszym sposobem jest wysłanie do Ciebie e-maila następnego dnia roboczego z potwierdzeniem wysłania towaru. 


Czy możliwe jest skorzystanie z opcji odroczonej płatności?

Nie, obecnie nie oferujemy tej opcji.

Jak poruszać się po waszych tabelach rozmiarów - czy są to wymiary sylwetki czy ubrania?

Wymiary podane w tabelach rozmiarów są zazwyczaj wymiarami odzieży, a nie sylwetki.  Dlatego, jeśli chcesz kupić na przykład kurtkęm trzeba wziąć pod uwagę dodatkowe warstwy dla idealnego wyboru.


Wyjątkiem są tabele rozmiarów koszul, gdzie są to wymiary sylwetki. Jeśli chodzi o wymiary sylwetki w innych przypadkach staramy się to wyraźnie zaznaczyć w tabeli.

Czy mogę zamówić u Was koszulę szytą na miarę?

Nie, nie specjalizujemy się w koszulach szytych na miarę. Jednak tkaniny, z których wykonujemy nasze koszule dopasowane John & Paul fit mogą się śmiało równać z tymi, które wykorzystywane są do produkcji koszul szytych na miarę. 


Jak prać zakupioną u Was odzież?

Zawsze kieruj się informacjami zawartymi na metce lub w opisie odzieży. 

Jak dobrać właściwy rozmiar buta?

Zacznij od swojego normalnego rozmiaru i skoryguj go, korzystając z informacji, które znajdziesz w opisie produktu - jeśli wybrane przez Ciebie buty mają jakąś nietypową numerację, zamieszczamy tę informację w opisie. A jeśli przypadkowo pomylisz się za pierwszym razem, nie ma problemu, możesz zwrócić buty i zamówić właściwy rozmiar. 


Czy mogę zamówić u Was próbkę wody kolońskiej lub innych perfum?

Tak, standardowo oferujemy próbki. Aby zamówić, kliknij na szczegóły produktu i wybierz wariant próbki, zwykle 1-2 ml.


Co mam zrobić, jeśli śruba na breloku Orbitkey pękła?

Wyślij e-mail. Przygotuj numer zamówienia, abyśmy mogli zweryfikować, czy był to rzeczywiście zakup u nas. Następnie ocenimy reklamację i w razie potrzeby wyślemy Ci nową śrubę.


Jeśli nie chodzi o reklamację (lub jeśli nie chodzi o zakupiony u nas brelok), śrubę można zamówić u nas indywidualnie za 290 CZK. Również w tym przypadku prosimy o kontakt.

Jak długo potrwa przywrócenie do sprzedaży rozmiarów koszul ze stałej kolekcji, które są obecnie niedostępne w magazynie?

Niestety nie jesteśmy w stanie dokładnie określić, gdyż jest to bardzo indywidualne w zależności od okresu, w którym kończą się nam koszule i wielu innych czynników. Zawsze jednak możesz ustawić powiadomienie o pojawieniu się zapasów.  

Czy można zamówić produkt u producenta, którego oferujecie, mimo że nie posiadacie tego konkretnego towaru w swoim asortymencie?

Zazwyczaj tak, choć prawdopodobnie nie będzie to możliwe przy naszej standardowej dostawie błyskawicznej. Ale jeśli możesz wytrzymać do następnej dostawy, skontaktuj się z nami, a na pewno coś wymyślimy.


Jak wygląda rekonstrukcja butów? I ile to kosztuje?

Wszystkie informacje na temat opcji naprawy i odnawiania obuwia ramowego znajdziesz na stronie Najczęstsze pytania o rekonstrukcje butów.

Czy możecie zorganizować naprawę/odnowienie innych produktów, takich jak portfele skórzane?

Niestety, nie w tej chwili.

Czy oferujecie towar tylko dla mężczyzn?

Tak, naszym głównym celem jest wyposażenie każdego mężczyzny od stóp do głów, od ubrania po kosmetyki. Od czasu do czasu można jednak znaleźć również limitowane wersje damskie niektórych produktów, jak np. breloki Orbitkey.


Na jak długo oferujecie gwarancję na przedmiot?

Na większość artykułów udzielamy standardowej dwuletniej gwarancji. W przypadku niektórych producentów, takich jak australijska marka Bellroy, okres ten jest wydłużony do trzech lat.


Jak mogę zareklamować przedmiot?

Otwórz sekcję Zwrot na naszej stronie internetowej. Wpisz tutaj swój numer zamówienia, e-mail kontaktowy i inne dane. Zwrócimy Ci pieniądze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.


Czy do reklamacji towaru potrzebne jest oryginalne opakowanie?

Nie, nie wymagamy oryginalnego opakowania w przypadku reklamacji.

Jak mam zapakować reklamowany przedmiot? Czy mam coś załączyć?

Zapakuj towar prosto, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu, np. nie składaj słomkowego kapelusza, ale włóż go do dużego pudła, a w przypadku towarów delikatnych użyj odpowiedniego materiału mocującego w opakowaniu - dobrze nadadzą się na przykład stare gazety.

Ile czasu zajmie wam rozpatrzenie mojego wniosku?

Tak szybko jak to możliwe. Jeśli rozwiązaniem reklamacji jest zwrot pieniędzy, rozpatrzymy ją w ciągu maksymalnie jednego tygodnia. Jeśli jest to naprawa, poinformujemy Cię o jej szybkości. Zawsze jednak będziemy przestrzegać ustawowego terminu 30 dni. 


Towar (paczka) dotarł do mnie uszkodzony. Co teraz?

Jeśli jest to już widoczne, np. na skutek uszkodzenia pudełka, nie przyjmuj przesyłki od przewoźnika, tylko skontaktuj się z nami. Dokonamy ustaleń z przewoźnikami i w międzyczasie wyślemy do Ciebie nową paczkę. Jeśli znajdziesz wadę po rozpakowaniu, napisz do nas, rozwiążemy wszystko natychmiast i ku zadowoleniu wszystkich!


Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy na konto?

Jeśli odeślesz paczkę za pośrednictwem naszego formularza w dziale Zwrot, a my następnie wskażemy, że towar dotarł, potwierdzimy to automatycznym e-mailem i wszystko będzie w porządku, możesz liczyć na to, że wyślemy pieniądze jeszcze tego samego dnia. Ogólnie rzecz biorąc, staramy się przetwarzać zwrócone paczki w ciągu jednego tygodnia - i to włącznie z wysyłką do nas.


Nie znajdujesz odpowiedzi na nartujące Cię pytanie?

Napisz do nas, chętnie pomożemy.

+48818847215
info@gentlemanstore.pl