Cz臋ste pytania

Czy mog茅 zam贸wi膰 do domu wi臋cej rozmiar贸w/modeli, spo艣r贸d kt贸rych b臋d臋 wybiera膰?

Tak, oczywi艣cie. Mo偶esz zwr贸ci膰 towar do nas bezp艂atnie i bezproblemowo, wystarczy wype艂ni膰 formularz na stronie Zwrot.

Potrzebuj臋 anulowa膰 moje zam贸wienie, jak mog臋 to zrobi膰?

Wy艣lij do nas e-mail. Je艣li zam贸wienie zosta艂o ju偶 op艂acone przelewem bankowym lub kart膮 kredytow膮, prosimy o przes艂anie numeru konta, na kt贸re maj膮 zosta膰 zwr贸cone pieni膮dze. Je艣li zam贸wienie zosta艂o ju偶 wys艂ane, najpro艣ciej jest nie robi膰 nic, tzn. nie odbiera膰 go. Nast臋pnie paczka zostanie zwr贸cona do nas, a my dokonamy odpowiedniego zwrotu pieni臋dzy.

Wys艂a艂em ju偶 zam贸wienie, ale potrzebuj臋 wprowadzi膰 w nim kilka zmian. Jak mam to zrobi膰?

Wy艣lij nam e-mail. Ale zdecydowanie nie wahaj si臋, zar贸wno nasz magazyn, jak i przewo藕nicy, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy, s膮 szybcy jak b艂yskawica.


Czy mog臋 zapisa膰 moje zam贸wienie (koszyk) i wr贸ci膰 do niego p贸藕niej?

Tak, je艣li tworzysz zam贸wienie w standardowym (nie anonimowym) trybie przegl膮darki, lub je艣li masz u nas konto i dodajesz towary do koszyka po zalogowaniu, wybrane przez Ciebie produkty pozostan膮 w koszyku, nawet je艣li nie zrealizujesz zam贸wienia.


Mam kilka kod贸w rabatowych, czy mog臋 u偶y膰 ich obu?

Niestety nie, nasz system nie pozwala na 艂膮czenie kod贸w rabatowych.

Wybrana przeze mnie pozycja jest niedost臋pna i nie mo偶na jej doda膰 do koszyka, czy mog臋 j膮 jeszcze zam贸wi膰?

W艂膮cz prosz臋 powiadomienia o dost臋pno艣ci produktu, dzi臋ki kt贸rego dostaniesz informacj臋 natychmiast po uzupe艂nieniu towaru.


W przypadku niekt贸rych przedmiot贸w nie mog臋 w艂膮czy膰 powiadomienia o rozmiarze, kt贸ry normalnie nosz臋. Dlaczego?

Dotyczy to prawdopodobnie przedmiotu z limitowanej kolekcji sezonowej, kt贸rej nie b臋dziemy ju偶 wi臋cej oferowa膰. 


Czy mog臋 wys艂a膰 zam贸wienie do kogo艣 jako prezent? Co musz臋 zrobi膰? Czy oferujecie opakowania prezentowe?

Mo偶esz utworzy膰 zam贸wienie z innym adresem dostawy i adresem rozliczeniowym. Dodatkowo, je艣li jako adres dostawy wpiszesz sw贸j adres e-mail, odbiorca nie b臋dzie o niczym wiedzia艂 - faktur臋 r贸wnie偶 wysy艂amy elektronicznie, nie do艂膮czamy jej do przesy艂ki. 

Niestety, nie oferujemy specjalnego pakowania prezent贸w, ze wzgl臋du na ilo艣膰 zam贸wie艅 nie jest to w zakresie naszych mo偶liwo艣ci.

Jak mog臋 zapisa膰 si臋 do newslettera?

To bardzo proste - formularz rejestracyjny znajdziesz na dole naszej strony.

Czy rabaty dotycz膮 towar贸w ju偶 przecenionych?

Nie, na ju偶 przecenione artyku艂y nie obowi膮zuj膮 dalsze oferty promocyjne.

Do kiedy mog臋 zwr贸ci膰 towar?

Nie zale偶y nam na ustawowych 14 dniach, poniewa偶 cz臋sto jest to niemo偶liwe do wykonania. Mo偶esz zwr贸ci膰 nam sw贸j towar w ci膮gu 90 dni od daty dostarczenia zam贸wienia.


Dlaczego nie mog臋 wymieni膰 towaru?

Ca艂kowicie szczerze: system ksi臋gowy robi w tej kwestii r贸偶ne wybryki, nie zgadza si臋 to p贸藕niej ze stanem magazynu i jaki艣 inny klient m贸g艂by si臋 o to z艂o艣ci膰. Pieni膮dze wy艣lemy Ci jednak niezw艂ocznie po otrzymaniu zwr贸conego towaru, aby艣 m贸g艂 zam贸wi膰 to, na co w przeciwnym razie by艣 go wymieni艂.


Jak mam zatem post臋powa膰, je艣li chc臋 tylko inny rozmiar/inny przedmiot?

Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj mo偶esz wpisa膰 numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na kt贸re chcesz otrzyma膰 zwrot pieni臋dzy. Nast臋pnie ode艣lij przesy艂k臋 na podany adres. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. W贸wczas prosimy o zam贸wienie odpowiedniego rozmiaru lub towaru poprzez nowe zam贸wienie.

Czy musz臋 zap艂aci膰 za przesy艂k臋, gdy zwracam towar?

Pieni膮dze za przesy艂k臋 wy艣lemy na podany nr konta wraz pieni臋dzmi za zwr贸cony towar. Wystarczy, je艣li wy艣lesz nam potwierdzenie nadania i kod SWIFT.

Z jakiego艣 powodu przedmiot mi nie odpowiada i musz臋 go zwr贸ci膰. Jak powinienem post膮pi膰?

Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Tutaj mo偶esz wpisa膰 numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy oraz numer konta, na kt贸re chcesz otrzyma膰 zwrot pieni臋dzy. Nast臋pnie ode艣lij przesy艂k臋 na podany adres. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar. 

Jak d艂ugo potrwa przetwarzanie zwrotu na waszej stronie? Kiedy otrzymam zwrot pieni臋dzy?

Zwr贸cone zam贸wienia realizujemy raz w tygodniu. Pieni膮dze wysy艂amy z powrotem tego samego dnia, w kt贸rym rozpatrujemy zwrot. W po艂膮czeniu z czasem wysy艂ki z powrotem do nas, mo偶emy to zrobi膰 w ci膮gu tygodnia, do maksymalnie 10 dni.

Jak d艂ugo potrwa dostawa mojego zam贸wienia?

Je艣li zam贸wiony towar jest dost臋pny w magazynie w momencie sk艂adania zam贸wienia i nie czekamy na p艂atno艣膰 przelewem, wy艣lemy go nast臋pnego dnia roboczego. Jasne, u nas te偶 mo偶e si臋 co艣 nie uda膰, ale to musia艂by by膰 naprawd臋 du偶y wyj膮tek. Na terenie Polski wszystkie firmy przewozowe, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy, dostarczaj膮 przesy艂ki zazwyczaj do dw贸ch dni roboczych po ich wys艂aniu.


Ile kosztuje u was przesy艂ka?

Wszystkie informacje o mo偶liwo艣ciach dostawy i p艂atno艣ci znajdziesz na stronie Dostawa i p艂atno艣膰.

Czy mog臋 przesun膮膰 wysy艂k臋 mojego zam贸wienia o kilka dni, aby odpowiada艂 mi termin dor臋czenia?

Tak, po prostu daj nam zna膰, najlepiej z wyra藕n膮 adnotacj膮 do zam贸wienia, kiedy chcesz, aby towar zosta艂 wys艂any. 


Jak uzyskam darmow膮 dostaw臋?

Na wszystkie zam贸wienia o 艂膮cznej warto艣ci ponad 150 z艂 zapewniamy bezp艂atn膮 wysy艂k臋. 


Jak d艂ugo b臋dzie trwa艂a wysy艂ka zam贸wienia po dokonaniu p艂atno艣ci?

Je艣li zam贸wiony towar znajduje si臋 w magazynie, wy艣lemy go nast臋pnego dnia roboczego po zaksi臋gowaniu wp艂aty. 

Jakie metody p艂atno艣ci s膮 dost臋pne?

Za zam贸wienie w sklepie internetowym mo偶na zap艂aci膰 przelewem, kart膮 kredytow膮 (w tym Apple Pay) lub za pobraniem. Zam贸wienia mog膮 by膰 op艂acane kart膮 kredytow膮. 


Jak zrealizowa膰 kod rabatowy?

Kod rabatowy mo偶esz wprowadzi膰 w koszyku podczas sk艂adania zam贸wienia w sklepie internetowym. W przypadku ofert specjalnych i promocji, zawsze staramy si臋 wyra藕nie okre艣li膰 ich wa偶no艣膰. 

Nie uda艂o mi si臋 zap艂aci膰 za moje zam贸wienie kart膮 kredytow膮. Jak powinienem teraz post膮pi膰?

Je艣li nie uda艂o Ci si臋 dokona膰 p艂atno艣ci kart膮 przy pierwszej pr贸bie, wys艂ali艣my Ci link, aby艣 spr贸bowa艂 ponownie. Je艣li tym razem si臋 nie uda, nie martw si臋, s膮 jeszcze inne opcje. W tym samym e-mailu znajdziesz r贸wnie偶 instrukcje dotycz膮ce p艂atno艣ci przelewem bankowym. Je艣li i ta opcja Ci nie odpowiada, skontaktuj si臋 z nami, a my zmienimy metod臋 p艂atno艣ci - na przyk艂ad na star膮, dobr膮 p艂atno艣膰 za pobraniem.

Sk膮d b臋d臋 wiedzie膰, 偶e m贸j przelew lub p艂atno艣膰 kart膮 zosta艂y zaakceptowane?

Najprostszym sposobem jest wys艂anie do Ciebie e-maila nast臋pnego dnia roboczego z potwierdzeniem wys艂ania towaru. 


Czy mo偶liwe jest skorzystanie z opcji odroczonej p艂atno艣ci?

Nie, obecnie nie oferujemy tej opcji.

Jak porusza膰 si臋 po waszych tabelach rozmiar贸w - czy s膮 to wymiary sylwetki czy ubrania?

Wymiary podane w tabelach rozmiar贸w s膮 zazwyczaj wymiarami odzie偶y, a nie sylwetki.  Dlatego, je艣li chcesz kupi膰 na przyk艂ad kurtk臋m trzeba wzi膮膰 pod uwag臋 dodatkowe warstwy dla idealnego wyboru.


Wyj膮tkiem s膮 tabele rozmiar贸w koszul, gdzie s膮 to wymiary sylwetki. Je艣li chodzi o wymiary sylwetki w innych przypadkach staramy si臋 to wyra藕nie zaznaczy膰 w tabeli.

Czy mog臋 zam贸wi膰 u Was koszul臋 szyt膮 na miar臋?

Nie, nie specjalizujemy si臋 w koszulach szytych na miar臋. Jednak tkaniny, z kt贸rych wykonujemy nasze koszule dopasowane John & Paul fit mog膮 si臋 艣mia艂o r贸wna膰 z tymi, kt贸re wykorzystywane s膮 do produkcji koszul szytych na miar臋. 


Jak pra膰 zakupion膮 u Was odzie偶?

Zawsze kieruj si臋 informacjami zawartymi na metce lub w opisie odzie偶y. 

Jak dobra膰 w艂a艣ciwy rozmiar buta?

Zacznij od swojego normalnego rozmiaru i skoryguj go, korzystaj膮c z informacji, kt贸re znajdziesz w opisie produktu - je艣li wybrane przez Ciebie buty maj膮 jak膮艣 nietypow膮 numeracj臋, zamieszczamy t臋 informacj臋 w opisie. A je艣li przypadkowo pomylisz si臋 za pierwszym razem, nie ma problemu, mo偶esz zwr贸ci膰 buty i zam贸wi膰 w艂a艣ciwy rozmiar. 


Czy mog臋 zam贸wi膰 u Was pr贸bk臋 wody kolo艅skiej lub innych perfum?

Tak, standardowo oferujemy pr贸bki. Aby zam贸wi膰, kliknij na szczeg贸艂y produktu i wybierz wariant pr贸bki, zwykle 1-2 ml.


Co mam zrobi膰, je艣li 艣ruba na breloku Orbitkey p臋k艂a?

Wy艣lij e-mail. Przygotuj numer zam贸wienia, aby艣my mogli zweryfikowa膰, czy by艂 to rzeczywi艣cie zakup u nas. Nast臋pnie ocenimy reklamacj臋 i w razie potrzeby wy艣lemy Ci now膮 艣rub臋.


Je艣li nie chodzi o reklamacj臋 (lub je艣li nie chodzi o zakupiony u nas brelok), 艣rub臋 mo偶na zam贸wi膰 u nas indywidualnie za 290 CZK. R贸wnie偶 w tym przypadku prosimy o kontakt.

Jak d艂ugo potrwa przywr贸cenie do sprzeda偶y rozmiar贸w koszul ze sta艂ej kolekcji, kt贸re s膮 obecnie niedost臋pne w magazynie?

Niestety nie jeste艣my w stanie dok艂adnie okre艣li膰, gdy偶 jest to bardzo indywidualne w zale偶no艣ci od okresu, w kt贸rym ko艅cz膮 si臋 nam koszule i wielu innych czynnik贸w. Zawsze jednak mo偶esz ustawi膰 powiadomienie o pojawieniu si臋 zapas贸w.  

Czy mo偶na zam贸wi膰 produkt u producenta, kt贸rego oferujecie, mimo 偶e nie posiadacie tego konkretnego towaru w swoim asortymencie?

Zazwyczaj tak, cho膰 prawdopodobnie nie b臋dzie to mo偶liwe przy naszej standardowej dostawie b艂yskawicznej. Ale je艣li mo偶esz wytrzyma膰 do nast臋pnej dostawy, skontaktuj si臋 z nami, a na pewno co艣 wymy艣limy.


Jak wygl膮da rekonstrukcja but贸w? I ile to kosztuje?

Wszystkie informacje na temat opcji naprawy i odnawiania obuwia ramowego znajdziesz na stronie Najcz臋stsze pytania o rekonstrukcje but贸w.

Czy mo偶ecie zorganizowa膰 napraw臋/odnowienie innych produkt贸w, takich jak portfele sk贸rzane?

Niestety, nie w tej chwili.

Czy oferujecie towar tylko dla m臋偶czyzn?

Tak, naszym g艂贸wnym celem jest wyposa偶enie ka偶dego m臋偶czyzny od st贸p do g艂贸w, od ubrania po kosmetyki. Od czasu do czasu mo偶na jednak znale藕膰 r贸wnie偶 limitowane wersje damskie niekt贸rych produkt贸w, jak np. breloki Orbitkey.


Na jak d艂ugo oferujecie gwarancj臋 na przedmiot?

Na wi臋kszo艣膰 artyku艂贸w udzielamy standardowej dwuletniej gwarancji. W przypadku niekt贸rych producent贸w, takich jak australijska marka Bellroy, okres ten jest wyd艂u偶ony do trzech lat.


Jak mog臋 zareklamowa膰 przedmiot?

Otw贸rz sekcj臋 Zwrot na naszej stronie internetowej. Wpisz tutaj sw贸j numer zam贸wienia, e-mail kontaktowy i inne dane. Zwr贸cimy Ci pieni膮dze na wybrane przez Ciebie konto, jak tylko otrzymamy towar.


Czy do reklamacji towaru potrzebne jest oryginalne opakowanie?

Nie, nie wymagamy oryginalnego opakowania w przypadku reklamacji.

Jak mam zapakowa膰 reklamowany przedmiot? Czy mam co艣 za艂膮czy膰?

Zapakuj towar prosto, aby nie uleg艂 zniszczeniu podczas transportu, np. nie sk艂adaj s艂omkowego kapelusza, ale w艂贸偶 go do du偶ego pud艂a, a w przypadku towar贸w delikatnych u偶yj odpowiedniego materia艂u mocuj膮cego w opakowaniu - dobrze nadadz膮 si臋 na przyk艂ad stare gazety.

Ile czasu zajmie wam rozpatrzenie mojego wniosku?

Tak szybko jak to mo偶liwe. Je艣li rozwi膮zaniem reklamacji jest zwrot pieni臋dzy, rozpatrzymy j膮 w ci膮gu maksymalnie jednego tygodnia. Je艣li jest to naprawa, poinformujemy Ci臋 o jej szybko艣ci. Zawsze jednak b臋dziemy przestrzega膰 ustawowego terminu 30 dni. 


Towar (paczka) dotar艂 do mnie uszkodzony. Co teraz?

Je艣li jest to ju偶 widoczne, np. na skutek uszkodzenia pude艂ka, nie przyjmuj przesy艂ki od przewo藕nika, tylko skontaktuj si臋 z nami. Dokonamy ustale艅 z przewo藕nikami i w mi臋dzyczasie wy艣lemy do Ciebie now膮 paczk臋. Je艣li znajdziesz wad臋 po rozpakowaniu, napisz do nas, rozwi膮偶emy wszystko natychmiast i ku zadowoleniu wszystkich!


Po jakim czasie otrzymam zwrot pieni臋dzy na konto?

Je艣li ode艣lesz paczk臋 za po艣rednictwem naszego formularza w dziale Zwrot, a my nast臋pnie wska偶emy, 偶e towar dotar艂, potwierdzimy to automatycznym e-mailem i wszystko b臋dzie w porz膮dku, mo偶esz liczy膰 na to, 偶e wy艣lemy pieni膮dze jeszcze tego samego dnia. Og贸lnie rzecz bior膮c, staramy si臋 przetwarza膰 zwr贸cone paczki w ci膮gu jednego tygodnia - i to w艂膮cznie z wysy艂k膮 do nas.


Nie znajdujesz odpowiedzi na nartuj膮ce Ci臋 pytanie?

Napisz do nas, ch臋tnie pomo偶emy.

+48818847215
info@gentlemanstore.pl