Jeśli Twoje zakupy nie były do końca przemyślane, nie trafiłeś w gust, rozmiar czy po prostu zmieniłeś zdanie, nie musisz się martwić. Zakupione produkty możesz bez problemu zwrócić. Oczywiście bezpłatnie. Koszty wysłania paczki zostaną Ci zwrócone - wystarczy, jeśli dołączysz do formularza Retino potwierdzenie o wysyłce.
Towar przyjmujemy do 90 dni od dnia zakupów. Wygląda to następująco: za odesłane produkty zwrócimy Ci pieniądze na konto. Staramy się, aby wszystko przebiegło sprawnie i, co najważniejsze, ku zadowoleniu klienta, w większości przypadków trwa to do paru tygodni. Ważne dla nas jest jednak to, aby produkty wróciły do nas w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu. Tej zasady musimy przestrzegać.
W celu zwrotu lub reklamacji prosimy o skorzystanie z poniższego formularza. Wystarczy wpisać numer zamówienia (znajdujący się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem), adres e-mail i uzupełnienie prostego formularza poniżej. Towar prosimy przesłać na poniższy adres, który znajduje się również na końcu formularza. Ważne! Pamiętaj, aby nie zapomnieć o wpisaniu numeru ID.
Adres do zwrotu:
FROGMAN s.r.o.
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska
ID: 4384