Olejek do kąpieli Truefitt & Hill (100 ml)

Olejek do kąpieli Truefitt & Hill (100 ml)

159 zł
Produkt dostępny, doręczymy we wtorek 30. 4. Obowiązuje w przypadku płatności kartą online lub za pobraniem przy wyborze wysyłki kurierem. W przypadku przelewu bankowego odsyłamy zamówienie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Darmowa dostawa powyżej 150 zł Darmowa dostawa powyżej 150 zł
Dostawa już drugiego dnia Dostawa już drugiego dnia
90 dni na zwrot 90 dni na zwrot
Opis produktu

Olejek do kąpieli Truefitt & Hill oparty na niemal 200-letniej recepturze - to jedna z wielu zalet długoletniej tradycji. Oparty na starannie dobranej kompozycji naturalnych olejków aromatycznych. Konkretnie znajdziesz w nim olejek lawendowy znany ze swoich właściwości uspokajających, olejek rozmarynowy, wspierający system odpornościowy i krążenie, olejek sosnowy i eukaliptusowy, które wspólnie relaksują drogi oddechowe oraz orzeźwiający olejek cytrynowy

Oczywiście zadba też o skórę i odżywi ją, przynosząc tym samym ukojenie dla duszy i ciała.

Pojemność: 100 ml

Wyprodukowano w Anglii

Ocena
+ Dodaj ocenę
Skład

Isopropyl Myristate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Diisopropyl Adipate, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Limonene, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Medica Vulgaris Peel Oil, BHT, Linalool, Citral, Eugenol, Geraniol. 

O marce

Na początek kilka dat. Francis Truefitt rozpoczął produkcję męskich perfum i kosmetyków w roku 1805 czyli dokładnie wtedy, kiedy admirał Nelson zwyciężył w bitwie pod Trafalgarem (niech żyje król!). Edwin Hill założył barber shop na słynnej londyńskiej Old Bond Street w roku 1911, czyli w roku, kiedy Roald Amundsen jako pierwszy człowiek postawił stopę na biegunie południowym. Barber shop wciąż istnieje, co czyni z niego najstarszy barber shop na świecie (fakt potwierdzony w światowej księdze rekordów Guinessa).

Truefit & Hill to marka sama w sobie. Jej produkty używane były i nadal są przez rodzinę królewską, stosował je również Frank Sinatra, Winston Churchill, czy Charles Dickens. Teraz na listę klientów masz szansę wpisać również swoje imię.