Truefitt & Hill Mayfair Shaving Cream

Luksusowy kwiatowy krem do golenia
149 zł
Produkt dostępny, doręczymy w poniedziałek 27. 1. Obowiązuje w przypadku płatności kartą online lub za pobraniem przy wyborze wysyłki kurierem. W przypadku przelewu bankowego odsyłamy zamówienie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
Darmowa dostawa powyżej 250 zł Darmowa dostawa powyżej 250 zł
Dostawa już drugiego dnia Dostawa już drugiego dnia
90 dni na zwrot 90 dni na zwrot
Opis produktu

Luksusowy angielski krem do golenia. A wiedz, że naprawdę nie nadużywamy słowa luksusowy.

Do czego jest dobry?

Po pierwsze: golisz się dzięki niemu jak król. Gładko, bez podrażnień. To dlatego, że łatwo jest stworzyć gęstą pianę, która świetnie nawilża i jest długotrwała. No i ten zapach. Kwiatowy, gładki, ale wciąż dostojny i na wskroś brytyjski i męski. Cytryna, rozmaryn, piżmo.

Dlaczego to działa?

Szczególnie dzięki luksusowej formule z dużą porcją nawilżającej gliceryny. 

Jak stosować?

Nakładaj lekką ręką i nie przesadzaj, wystarczy odrobina. Nakładaj na twarz bezpośrednio palcami lub pędzlem. Następnie dodaj ciepłą wodę, ponownie tylko trochę, wytwórz pianę, ogol się, opłucz.

Waga: 190 g

Wyprodukowano w Anglii.

Ocena
+ Dodaj ocenę
Skład

Aqua, Stearic Acid, Myristic Acid, Potassium Hydroxide, Coconut Acid, Glycerin, Parfum, Triethanolamine, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Lominene, Linalool, Hydroxycitronellal, Geraniol

O marce

Na początek kilka dat. Francis Truefitt rozpoczął produkcję męskich perfum i kosmetyków w roku 1805 czyli dokładnie wtedy, kiedy admirał Nelson zwyciężył w bitwie pod Trafalgarem (niech żyje król!). Edwin Hill założył barber shop na słynnej londyńskiej Old Bond Street w roku 1911, czyli w roku, kiedy Roald Amundsen jako pierwszy człowiek postawił stopę na biegunie południowym. Barber shop wciąż istnieje, co czyni z niego najstarszy barber shop na świecie (fakt potwierdzony w światowej księdze rekordów Guinessa).

Truefit & Hill to marka sama w sobie. Jej produkty używane były i nadal są przez rodzinę królewską, stosował je również Frank Sinatra, Winston Churchill, czy Charles Dickens. Teraz na listę klientów masz szansę wpisać również swoje imię.