Nasza nowa marka - Beviro
6.3. 2020, Katarzyna SwiatekWiększość z was zapewne wie, że pośród różnych marek sprzedawanych w Gentleman Store, mamy też jedną własną - John & Paul. Ale ten stan rzeczy jest już nieaktualny. W ubiegłym roku kupiliśmy udziały w czeskiej marce naturalnych kosmetyków dla mężczyzn - Beviro. Co nas do tego skłoniło? Jak to jest produkować kosmetyki? Jakie są nasze dalsze plany? Dowiesz się w tym artykule.
Kiedy pierwszy raz zobaczyliśmy produkty Beviro (w tym czasie BE-VIRO), nie byliśmy pod szczególnym wrażeniem. Klasyczny brodaty design, papier z recyklingu. Trochę podobny do kpt. Fawcett, ale gorszy w designie. Istnieje wiele marek dla brodaczy, ale jeśli do naszego portfolio dodalibyśmy wszystkie, za chwilę nie poznalibyśmy naszej oferty. Jednym z naszych zadań jest rola kuratora - wybieranie tylko najlepszych i wyjątkowych produktów. Dlatego nie mieliśmy powodu sądzić, że BE-VIRO będzie inne.
Olej w starym designie
Ale się pomyliliśmy. Pierwsza wskazówka pochodziła od brodatego kolegi Dana, który powiedział, że nie miał jeszcze lepszego oleju i balsamu do brody. Następnie wody kolońskie stały się popularne w naszym sklepie stacjonarnym. A potem zobaczyliśmy się na żywo z jednym z założycieli, Danem Trnką, na przyjęciu urodzinowym naszej firmy. Nagle wszystko miało sens. Zbyt szybko oceniliśmy książkę po okładce i nie skupiliśmy się na jej treści. Co jest pierwszorzędne w przypadku Beviro.
Marka opiera się na 3 filarach, które pokrywają się w 100% z naszymi wartościami:
1) Produkuje kosmetyki premium tylko dla mężczyzn.
2) Produkcja odbywa się w Czechach.
3) Produkty są tak naturalne, jak to możliwe.
Oleje w nowym designie z nowymi nazwami
Gdy nadarzyła się okazja, aby pomóc marce w prowadzeniu działalności, nie wahaliśmy się kupić 40% udziałów. I wtedy wszystko się zaczęło. Rozpoczął się sezon świąteczny, staraliśmy się procesowo połączyć obie firmy, a jednocześnie rozpoczęliśmy prace nad całkowitym redesignem ... Gdy nadchodziły święta, byliśmy już lekko zmęczeni.
I dopiero teraz praca zaczyna przynosić efekty. Zaopatrzyliśmy olejki do brody, balsamy i żele do golenia w nowy design. Wkrótce nadejdą także wody kolońskie, Sea Salty i eliksir po goleniu z kwasem hialuronowym. A pod koniec marca nowa, piękna strona internetowa.
Sneak peek designu nowej strony Beviro.cz
Z nowym designem nie boimy się przekraczać granic, ponieważ jest on dla nas światowy. Stopniowo chcemy zbudować sieć dystrybucji w Europie, aby czeskie kosmetyki ponownie podbiły świat. Jednocześnie ciężko pracujemy nad opracowywaniem nowych produktów.
I jedna dobra wiadomość - obniżyliśmy cenę produktów w starym designie o 20%, możesz więc uzyskać lepszą ofertę, jeśli lubisz stary projekt lub zależy Ci jedynie na jakości produktu.
Podobał Ci się nasz artykuł? Udostępnij!
Katarzyna Swiatek
Autor artykułu