Nasza nowa marka - Beviro

6.3. 2020, Katarzyna Swiatek
Nasza nowa marka - Beviro

Większość z was zapewne wie, że pośród różnych marek sprzedawanych w Gentleman Store, mamy też jedną własną - John & Paul. Ale ten stan rzeczy jest już nieaktualny. W ubiegłym roku kupiliśmy udziały w czeskiej marce naturalnych kosmetyków dla mężczyzn - Beviro. Co nas do tego skłoniło? Jak to jest produkować kosmetyki? Jakie są nasze dalsze plany? Dowiesz się w tym artykule.

Kiedy pierwszy raz zobaczyliśmy produkty Beviro (w tym czasie BE-VIRO), nie byliśmy pod szczególnym wrażeniem. Klasyczny brodaty design, papier z recyklingu. Trochę podobny do kpt. Fawcett, ale gorszy w designie. Istnieje wiele marek dla brodaczy, ale jeśli do naszego portfolio dodalibyśmy wszystkie, za chwilę nie poznalibyśmy naszej oferty. Jednym z naszych zadań jest rola kuratora - wybieranie tylko najlepszych i wyjątkowych produktów. Dlatego nie mieliśmy powodu sądzić, że BE-VIRO będzie inne. 

Olej w starym designie

Ale się pomyliliśmy. Pierwsza wskazówka pochodziła od brodatego kolegi Dana, który powiedział, że nie miał jeszcze lepszego oleju i balsamu do brody. Następnie wody kolońskie stały się popularne w naszym sklepie stacjonarnym. A potem zobaczyliśmy się na żywo z jednym z założycieli, Danem Trnką, na przyjęciu urodzinowym naszej firmy. Nagle wszystko miało sens. Zbyt szybko oceniliśmy książkę po okładce i nie skupiliśmy się na jej treści. Co jest pierwszorzędne w przypadku Beviro.

Marka opiera się na 3 filarach, które pokrywają się w 100% z naszymi wartościami:

1) Produkuje kosmetyki premium tylko dla mężczyzn.
2) Produkcja odbywa się w Czechach.
3) Produkty są tak naturalne, jak to możliwe.

Oleje w nowym designie z nowymi nazwami

Gdy nadarzyła się okazja, aby pomóc marce w prowadzeniu działalności, nie wahaliśmy się kupić 40% udziałów. I wtedy wszystko się zaczęło. Rozpoczął się sezon świąteczny, staraliśmy się procesowo połączyć obie firmy, a jednocześnie rozpoczęliśmy prace nad całkowitym redesignem ... Gdy nadchodziły święta, byliśmy już lekko zmęczeni.

I dopiero teraz praca zaczyna przynosić efekty. Zaopatrzyliśmy olejki do brody, balsamy i żele do golenia w nowy design. Wkrótce nadejdą także wody kolońskie, Sea Salty i eliksir po goleniu z kwasem hialuronowym. A pod koniec marca nowa, piękna strona internetowa.

Sneak peek designu nowej strony Beviro.cz

Z nowym designem nie boimy się przekraczać granic, ponieważ jest on dla nas światowy. Stopniowo chcemy zbudować sieć dystrybucji w Europie, aby czeskie kosmetyki ponownie podbiły świat. Jednocześnie ciężko pracujemy nad opracowywaniem nowych produktów.

I jedna dobra wiadomość - obniżyliśmy cenę produktów w starym designie o 20%, możesz więc uzyskać lepszą ofertę, jeśli lubisz stary projekt lub zależy Ci jedynie na jakości produktu.

Podobał Ci się nasz artykuł? Udostępnij!

Katarzyna Swiatek

Autor artykułu

Máte dotazy? Ptejte se, rádi odpovíme.

Dosud nebyly přidány žádné otázky. Ptejte se nás, rádi poradíme